Sodobni poslovneži se večinoma zavedajo, da njihovim podjetjem vrednosti ne dajejo le izdelki in materiali, temveč tudi oziroma v nekaterih primerih predvsem ideje, izumi, rešitve in podobno. S tem, ko so postali takšni produkti človeškega mišljenja glavno gonilo gospodarstva na mnogih področjih, se je pojavila potreba po zaščiti intelektualne lastnine. To je pravna zaščita, ki
Blagovna znamka je pravica industrijske lastnine, s katero se zavaruje kakršen koli znak ali kombinacija znakov, ki jih je mogoče grafično prikazati in ki v gospodarskem poslovanju omogočajo razlikovanje enakega ali podobnega blaga oziroma storitev enega podjetja od blaga ali storitev drugega podjetja. Znamko lahko sestavljajo besede, črke, številke, figurativni elementi, tridimenzionalne podobe (vključno z
S pojmom intelektualna lastnina se ponavadi srečamo v času študija, predvsem če nas študij vsebuje pravne predmete. S pojmom se srečamo pa bolj podrobno takrat, kadar smo sami del tega. Sami pa smo del tega, če nam uspe kaj izumiti, postaviti na novo … Definicija intelektualne lastnine Intelektualna lastnina je vrsta lastnine, ki izvira iz
Sodobni prosti trg je velika priložnost za mnoge podjetnike, ki si želijo s svojo ponudbo prislužiti svoj delež dobička od potrošnikov. In prav to, da lahko priložnost prostega trga izkoristi vsak, ima za podjetnike tudi manj ugodne posledice – konkurenco. Kako pridobiti prednost pred konkurenco in to tudi zaščititi? V mnogih primerih bo odlična možnost
Blagovna znamka brez dvoma predstavlja srčiko vsakega dobro delujočega podjetja. Z njo lahko podjetje uspešno promovira svoj ugled, kakovostno blago ali storitve, stanovitnost ipd. Poglavitni cilj h kateremu stremi je zagotovo prepoznavnost. Kaj je blagovna znamka? Blagovna znamka sodi med pravice industrijske lastnine. S to pravico se zavaruje kakršen koli znak ali kombinacija znakov, ki
Vsako uspešno podjetje si želi zagotoviti dobro prepoznavnost v gospodarskem prometu. Ljudje smo vizualna bitja, zato nas kreativen in privlačen izgled zagotovo pritegne in na nas pusti vtis. Prav zato se čedalje več podjetnikov zaveda, da lahko dobra blagovna znamka pomembno vpliva na prepoznavnost in priljubljenost podjetja. Vanjo je potrebno vlagati in jo seveda tudi
Depilacija je priljubljena in učinkovita oblika odstranjevanja dlak, katere so lahko moteče z estetskega vidika, vse bolj pa se jo poslužujejo tudi športniki, ki jim gladka koža omogoča manj boleče celjenje ran in poškodb pri športu. Na tržišču se ponuja vse več načinov depilacije, ki so prijazne različnim tipom kože. To so depilacija z vročim
Blagovna znamka je odlična zaščita intelektualne lastnine, ki preprečuje zlorabo s strani konkurence na trgu. Prednosti znamke je veliko, saj ne omogoča le pravne zaščite, temveč odpira tudi nove poslovne priložnosti, na katerih lahko podjetje bistveno napreduje. Nasproti vseh prednosti blagovne znamke pa je le en dejavnik, ki lahko podjetnika omejuje pri zaščiti svoje intelektualne
Majhno podjetje iLife iz Teksasa je dobilo tožbo, ki jo je vložilo nad patentom, ki ga uporablja Nintendo v igralnih konzolah. Sodišče je tako odredilo, da bo moralo podjetje Nintendo iLife-u izplačati 10 milijonov dolarjev odškodnine. Podjetje iLife je že leta 2013 vložilo tožbo zoper Nintendo in zahtevalo 114 milijonov dolarjev odškodnine. Vsebina tožbe je
Kaj je faktoring? Faktoring odkup terjatev je dobra rešitev za mlada hitrorastoča podjetja, ki imajo še bolj skromne zaloge denarja, vendar morajo čim prej investirati v razvoj podjetja, da to lahko raste naprej. Večina takih podjetij še ne izpolnjuje pogojev, da bi jim denar posodila banka, zato je to edini način, da rešijo nastalo situacijo.