Verižna kompenzacija – sestavljen posel s področja prava

Verižna kompenzacija je torej sestavljen pravni posel, s katerim se stranke s pomočjo organizatorja med seboj dogovorijo, da bodo kompenzirale medsebojne terjatve v zaključeni krožni verigi z namenom, da obveznosti prenehajo brez nepotrebnega denarnega toka. Organizator si je dolžan prizadevati, da organizira zaključeno verigo strank, katerih obveznosti se lahko medsebojno krožno kompenzirajo in stranke povabiti

Kaj je intelektualna lastnina in kako jo zaščititi

Sodobni poslovneži se večinoma zavedajo, da njihovim podjetjem vrednosti ne dajejo le izdelki in materiali, temveč tudi oziroma v nekaterih primerih predvsem ideje, izumi, rešitve in podobno. S tem, ko so postali takšni produkti človeškega mišljenja glavno gonilo gospodarstva na mnogih področjih, se je pojavila potreba po zaščiti intelektualne lastnine. To je pravna zaščita, ki

Blagovna znamka predstavlja srce podjetja

Blagovna znamka  je pravica industrijske lastnine, s katero se zavaruje kakršen koli znak ali kombinacija znakov, ki jih je mogoče grafično prikazati in ki v gospodarskem poslovanju omogočajo razlikovanje enakega ali podobnega blaga oziroma storitev enega podjetja od blaga ali storitev drugega podjetja. Znamko lahko sestavljajo besede, črke, številke, figurativni elementi, tridimenzionalne podobe (vključno z

Intelektualno lastnino vedno povezujemo s pravicami

S pojmom intelektualna lastnina se ponavadi srečamo v času študija, predvsem če nas študij vsebuje pravne predmete. S pojmom se srečamo pa bolj podrobno takrat, kadar smo sami del tega. Sami pa smo del tega, če nam uspe kaj izumiti, postaviti na novo … Definicija intelektualne lastnine Intelektualna lastnina je vrsta lastnine, ki izvira iz

Zaščita prednosti pred konkurenco

Sodobni prosti trg je velika priložnost za mnoge podjetnike, ki si želijo s svojo ponudbo prislužiti svoj delež dobička od potrošnikov. In prav to, da lahko priložnost prostega trga izkoristi vsak, ima za podjetnike tudi manj ugodne posledice – konkurenco. Kako pridobiti prednost pred konkurenco in to tudi zaščititi? V mnogih primerih bo odlična možnost

Registracija znamke

Blagovna znamka brez dvoma predstavlja srčiko vsakega dobro delujočega podjetja. Z njo lahko podjetje uspešno promovira svoj ugled, kakovostno blago ali storitve, stanovitnost ipd. Poglavitni cilj h kateremu stremi je zagotovo prepoznavnost. Kaj je blagovna znamka? Blagovna znamka sodi med pravice industrijske lastnine. S to pravico se zavaruje kakršen koli znak ali kombinacija znakov, ki

Registracija blagovne znamke

Vsako uspešno podjetje si želi zagotoviti dobro prepoznavnost v gospodarskem prometu. Ljudje smo vizualna bitja, zato nas kreativen in privlačen izgled zagotovo pritegne in na nas pusti vtis. Prav zato se čedalje več podjetnikov zaveda, da lahko dobra blagovna znamka pomembno vpliva na prepoznavnost in priljubljenost podjetja. Vanjo je potrebno vlagati in jo seveda tudi

Z depilacijo do gladke kože brez ureznin

Depilacija je priljubljena in učinkovita oblika odstranjevanja dlak, katere so lahko moteče z estetskega vidika, vse bolj pa se jo poslužujejo tudi športniki, ki jim gladka koža omogoča manj boleče celjenje ran in poškodb pri športu. Na tržišču se ponuja vse več načinov depilacije, ki so prijazne različnim tipom kože. To so depilacija z vročim

Cenik registracije blagovne znamke

Blagovna znamka je odlična zaščita intelektualne lastnine, ki preprečuje zlorabo s strani konkurence na trgu. Prednosti znamke je veliko, saj ne omogoča le pravne zaščite, temveč odpira tudi nove poslovne priložnosti, na katerih lahko podjetje bistveno napreduje. Nasproti vseh prednosti blagovne znamke pa je le en dejavnik, ki lahko podjetnika omejuje pri zaščiti svoje intelektualne

Podjetje Nintendo izgubilo tožbo za patent, ki ga uporablja v igralnih konzolah, in bo moralo plačati kazen 10 milijonov dolarjev

Majhno podjetje iLife iz Teksasa je dobilo tožbo, ki jo je vložilo nad patentom, ki ga uporablja Nintendo v igralnih konzolah. Sodišče je tako odredilo, da bo moralo podjetje Nintendo iLife-u izplačati 10 milijonov dolarjev odškodnine. Podjetje iLife je že leta 2013 vložilo tožbo zoper Nintendo in zahtevalo 114 milijonov dolarjev odškodnine. Vsebina tožbe je