Poslovna priložnost je lahko kjerkoli

Vsi, ki se podajate ali pa se še boste podali v podjetniške vode, zagotovo noč in dan razmišljate o tem kaj je vaša poslovna priložnost. Sprašujete se ali ste se pravilno odločili, ali ste raziskali vse možnosti, ali ste pripravljeni na sam boj? Ali vam bo vaša poslovna priložnost prinesla tisto kar si želite in

Zakaj lahko podjetniški portal pomaga k uspehu?

Nova podjetja nastajajo iz dneva v dan. Prav tako pa tudi propadajo! Razlogov za to je kar nekaj. Pojavlja se vprašanje, kateri je primarni razlog za propad podjetij, zlasti zagnanih startupov? Pomislil bi na denar. Pa ni ravno tako. Pri Startupih je velikokrat glavni razlog za propad podjetja to, da imajo le enega ustanovitelja. V

Kako se izogniti obisku inšpektorjev zaradi davčne blagajne?

Vse več je obiskov davčnih inšpektorjev, ki med podjetniki iščejo kršitelje – zavestne ali nezavestne. Ker je jasno, da pri podjetjih iščejo predvsem določene stvari, si lahko nekoliko pomagamo in napravimo vse, da do takšnega obiska sploh ne bo prišlo. Letos bodo inšpektorji iskali predvsem transferne cene Govora je torej o poslovanju z družbami v

S Facebookom do uveljavljene blagovne znamke

Bodite profesionalni. Vaš profil naj izraža profesionalnost. Naj bodo vaše objave povezane z vašo dejavnostjo. Zaščitite se. Znotraj nastavitev omogočite, da zgolj vi lahko objavljate. Bodite prijazni. Sprejmite prijateljstva, vendar bodite pozorni na lažne profile. Brez politike Vaša politična opredelitev naj bo vaša osebna stvar. Ne objavljate nič kar bi vam lahko škodilo. Brez pritoževanja

Kaj dobim, če se odločim za najem tiskalnika

Intuitivno se nam zdi, da se stvari dolgoročneje bolj splača kupiti, kot najeti. To ne drži vedno. V primeru tiskalnikov, je nakup večji strošek v primerjavi z najemom. Če želite zares poceni tiskanje, potem se vam tiskalnik bolj splača najeti. Preverite zakaj. Nakup je večji strošek Nakup tiskalnika je precejšen strošek, poleg tega pa se

Ne dovolite, da vaše podjetje trpi zaradi neplačnikov – odpravite jih s profesionalno izterjavo

Znati sklepati posle, pomeni danes za vsakega podjetnika, že zelo veliko. Še posebno veliko, znati sklepati posle s strankami, ki so vredne zaupanja in bodo vašo storitev ali izdelek plačale v roku. Imeti večino takšnih strank, pomeni v današnjih časih, za podjetje velik uspeh, saj z njihovo pomočjo, njegovo poslovanje in razvoj ni ogroženo. Predvsem

7 motivacijskih citatov za leto 2016

Novo leto, nove ideje, nove avanture in predvsem – svež začetek. Prinaša tudi nove zaplete in izzive, ter načine kako premagati le-te. Vsak ima različne karte v rokah. Kako se bo določen dogodek odvil je odvisno od posameznikovih kart. Res pa je, da določene trenutke ne more nihče kontrolirati. Pripravili smo vam 7 motivacijskih rekov,

Dišave za avte v tožbi

Lastniki blagovne znamke dišav za avte Little Trees so se s konkurenco znašli na sodišču. Podjetje Car-Freshner toži Exotica Freshner, ker sta si njuni blagovni znamki dišav preveč podobni. Logo podjetja Car-Freshner je smreka, ker predstavlja svežino, čistočo in nas asocira na prijeten vonj. Na drugi strani je podjetje, ki izdeluje dišave Exotica in so

Prednosti registrirane blagovne znamke

Blagovna znamka je znak ali izraz, ki identificira neke storitve ali dobrine in jih razlikuje med seboj. Blagovna znamka mora biti registrirana, saj jo edino tako lahko zaščitite in drugim preprečite, da bi kopirali vaše ime ali logotip. V nekaterih državah registracija ni obligatorna, je pa priporočljiva. Blagovna znamka je zelo pomembna za vaše podjetje,

Čustvena navezanost na blagovne znamke

Pri blagovnih znamkah gre velikokrat za močno čustveno navezanost potrošnikov na blagovno znamko. Podjetniki pri snovanju marketinške kampanje skoraj vedno delajo v tej smeri, da bi pozitivno vplivali na potrošnikova čustva, potrebe in želje. V kolikor jim to uspe, stranke do blagovne znamke čutijo pozitivna čustva, posledično pa postanejo lojalni in se tekom nakupovanja vedno