Kaj je blagovna znamka?

Blagovna znamka predstavlja zelo pomemben del vsakega podjetja. Velik del poslovanja se namreč vrti prav okoli nje, pa najsi gre za majhno, srednje veliko ali zelo veliko podjetje. Učinkovita strategija razvoja blagovne znamke lahko močno izboljša prepoznavnost podjetja in mu ponudi precejšnjo konkurenčno prednost.

Za začetek si poglejmo, kaj se pravzaprav skriva pod izrazom blagovna znamka. V prvi vrsti gre za obljubo potrošnikom – vašim strankam. Sporoči jim, kaj točneje lahko pričakujejo od vaših produktov ali storitev, poleg tega pa vas jasno loči od konkurenčnih podjetij. Vaša blagovna znamka namreč izhaja iz tega, kar predstavlja vaše podjetje, iz tega, kar ste vi sami, pa tudi iz tega, kar želite v prihodnosti postati oziroma kako želite, da vas ljudje vidijo in prepoznavajo. Želite postati simbol za izkušenost in zanesljivost? Nudite nekoliko dražje in izjemno kvalitetne produkte, ali pa cenejše in visoko uporabne produkte? Vse to lahko natančno pojasnite z izbiro prave blagovne znamke. Seveda je nujno, da se pred tem čim prej in čim natančneje zjasnite o svojih pričakovanjih in izbiri tržišča, saj vsega zagotovo ne morete nuditi in potrošniki se tega še kako zavedajo.

Temelj vsake blagovne znamke je logotip. Tako vaša spletna stran, kot tudi embalaža, promocijski materiali in podobno, vse to bo temeljilo na osnovi logotipa, ki predstavlja vašo blagovno znamko.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja