S Facebookom do uveljavljene blagovne znamke

Bodite profesionalni.

Vaš profil naj izraža profesionalnost. Naj bodo vaše objave povezane z vašo dejavnostjo.

Zaščitite se.

Znotraj nastavitev omogočite, da zgolj vi lahko objavljate.

Bodite prijazni.

Sprejmite prijateljstva, vendar bodite pozorni na lažne profile.

Brez politike

Vaša politična opredelitev naj bo vaša osebna stvar. Ne objavljate nič kar bi vam lahko škodilo.

Brez pritoževanja in ogovarjanja

Ne uporabljajte Facebooka za pritoževanjem nad vsakdanjim življenjem. Ljudje imajo dovolj svojih skrbi.

Označujte slike.

Označite ljudi, ki so na slikah. Na ta način se bo vaš profil širil. Omogočilo bo sledilcem ljudi, ki so na slikah, da opazijo vaš profil.

“Zažgite” s profilom.

Vendar pazite, da slika sovpada z vašo dejavnostjo.

“Všečkajte”.

S tem si omogočite, da je vaš profil bolj viden, kajti večkrat, ko se pojavite, več možnosti imate, da vas drugi opazijo.

“Všečkajte komentarje”.

Če si nekdo vzame čas in komentira vašo objavo, poskrbite da jo “všečkate”. Na ta način bo ta ista oseba počela tudi z vašimi komentarji. Cilj je, da imate čim več všečkov.

Voščite rojstne dneve.

Na ta način boste vedno v stiku z ljudmi.

Objavljate s slikami.

Poskrbite da so vaše objave vedno opremljene s sliko.

 Uporabljajte Instagram.

Objavite sliko na Instagramu in kliknite “Deli na Facebooku”.  Zakaj? Facebook bolj promovira slike, ki so objavljene na Instagramu, kot pa slike na vašem zdiu.

Kdaj objavljati?

Eno izmed najpomembnejših pravil objavljanja. Objavljajte takrat, ko je večina dosegljiva. Nikoli ob poznih urah in pred dopusti.

Bodite zanimivi in informativni.

Objave naj bodo dobro premišljene. Vključite humor. Ljudje se radi smejijo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja