Poslovna priložnost je lahko kjerkoli

Vsi, ki se podajate ali pa se še boste podali v podjetniške vode, zagotovo noč in dan razmišljate o tem kaj je vaša poslovna priložnost. Sprašujete se ali ste se pravilno odločili, ali ste raziskali vse možnosti, ali ste pripravljeni na sam boj? Ali vam bo vaša poslovna priložnost prinesla tisto kar si želite in tisto kar potrebujete? Da bo pot odločitev lažja smo pripravili kratek prispevek o tem kaj poslovna priložnost je.

Kaj je poslovna priložnost?

Poslovna priložnost vključuje prodajo ali najem kateregakoli produkta, storitve, opreme, prostora, ki bo omogočila podjetniku začetek poslovanja. Včasih lahko zaznamo priložnost v produktih, ki so že na trgu. V njih vidimo možnost oziroma potencial izboljšave. Lahko pa se nam poslovna priložnost porodi, ko o njej najmanj razmišljamo. Zelo dobro pa je, v kolikor jo že na kakršenkoli način zaznamo, da jo prepoznamo in tudi kar se da izkoristimo. Da pa bo zaznavanje in odkrivanje priložnosti lažje je dobro, da poznamo njeno sestavo.

Sestava poslovne priložnosti.

Poslovna priložnost je sestavljena iz več elementov, natančneje iz štirih elementov, ki pa morajo biti prisotni v istem časovnem intervalu. Temu rečemo okno priložnosti. Hkrati so poslovne priložnosti locirane na isto geografsko točko oziroma območje. Splošno opredeljeno so štirje elementi, ki tvorijo poslovno priložnost potreba, potreba po zadovoljitvi potrebi, metoda za potešitev potrebe in metoda koristi.

V kolikor ni zaznana posamezna komponenta še ne predstavlja grožnje, kajti v kolikor prepoznamo vsaj dva ali tri elemente bomo po vse verjetnosti odkrili še četrtega. Seveda pa v kolikor zaznamo vse štiri elemente pa gre za unikatno poslovno priložnost katero se splača izkoristiti, kajti ta je vse prej kot pogosta, tako da kar pogumno.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja