Mini mobilna blagajna

Mobilna blagajna omogoča izdajanje računov. Zavezanci, ki za svoje storitve ali blago prejemajo gotovinsko izplačilo, imajo več možnosti, na kakšen način lahko izdajajo račune svojim strankam. Možna je uporaba vezane knjige računov, ki je edina izmed opcij za ročno vnašanje računov. Druge možnosti pa so elektronske. Tako lahko zavezanci kupijo posebno elektronsko napravo skupaj s tiskalnikom za račune ali pa si aplikacijo naložijo na računalnik. Še več fleksibilnosti ponuja uporaba mobilne blagajne, saj se jo da naložiti na telefon ali tablico.

Kaj je mini mobilna blagajna?

Mini mobilna blagajna omogoča izdajanje gotovinskih računov na POS tiskalnikih z uporabo Android tablice ali Android pametnega telefona. Za delovanje aplikacije je ključnega pomena, da je naprava povezana z internetom. Možna je tudi uporaba več mobilnih Android tablic in / ali Android pametnih telefonov hkrati z nameščeno FURS mobilno mini blagajno. Hkrati se da uporabljati tudi FURS mobilno mini blagajno in spletno FURS mini blagajno. Se pa funkcionalnosti obeh nekoliko razlikujeta med sabo.

Kaj potrebujemo za delovanje mobilne blagajne?

Na pametnem telefonu ali tablici moramo imeti nameščen operacijski sistem Android različice vsaj 4.1.x Jelly Bean ali naprednejši.

Za izdajanje računov potrebujemo poseben POS tiskalnik, ki ga priključimo na napravo. Pri tem sta nam na razpolago Rongta RPP-002 BT ali OCOM OCPP-M05. Oba tiskalnika sta prenosna in zagotavljata bluetooth brezžično povezavo. Lahko pa se odločimo tudi za zmogljivejši namizni tiskalnik EPSON TM-T20II, ki ga z napravo povežemo preko USB kabla.

Preden začnemo izdajati račune, moramo pridobiti tudi veljavno večnamensko digitalno potrdilo, ki je vezano na tisti poslovni subjekt, za katerega bomo izdajali račune. Lahko je enak kot za spletno aplikacijo.

Naložitev aplikacije in pregled nad seznamom računov

Aplikacijo na izbrani pametni telefon ali tablico naložimo tako, da v Trgovini Play v iskalnik vpišemo »Finančna uprava Republike Slovenije«. Aplikacijo prenesemo na napravo, jo odpremo in potrdimo z digitalnim potrdilom.

Seznam izdanih, shranjenih in storniranih računov na mobilni blagajni deluje na enak način kot v spletni aplikaciji miniBlagajna. Podatke lahko filtriramo glede na možne filtre v glavi seznama in dodatne akcije na računih. Te so prikazane kot 3 pike na koncu vrstice računa.

 

Vir: FURS