Izdaja računa je osnova za plačilo za storitev

Pravkar ste se lotili poslovanja. Vaša dejavnost je v polnem razmahu. Vendar dokler ne izdate kakšnega računa, potem ne moremo govoriti o ugodnem poslovanju podjetja. Izdaja računov je znak, da se je poslovanje med vami in vašo stranko skorajda že zaključilo. Ker pa včasih lahko pride do neželenih konfliktov, bomo v članku opisali, na kaj vse morate biti pozorni, če želite, da je izdaja računa tudi uspešna – torej da je bil račun na koncu poplačan s strani naročnika storitve oz. kupca produkta.

Ko stranki izdate račun, postanete upnik, vaša stranka pa dolžnik

Na računu morate navesti vse podatke o vaši dejavnosti. V primeru, da poslujete s pravno osebo in le ta želi original račun potem morate na računu navesti še podatke podjetja, za katerega se bo izdaja računa izvedla. Od stranke boste zahtevali naziv podjetja in davčno številko ter seveda podatek ali je podjetje davčni zavezanec.

Pozanimajte se o strankah še preden se lotite posla

Ker pa včasih lahko pride do komplikacij med upniki in dolžniki, se pred tem dobro pozanimajte o vaši stranki. Preverite njeno bonitetno oceno še preden se spustite v kakšne večje posle. Prav gotovo si ne želite, da bi se morale vmešati še kakšne izterjevalne agencije ali pa da bi svojo pravico terjali po sodno poti, kajne?

Če pa vaša dejavnost obsega poslovanje s fizičnimi osebami in potem takem je izdaja računov na samem dogodku nakupa, potem potrebujete davčno blagajno. Ta je obvezna od začetka leta 2016. Poleg tega boste morali na vidno mesto obesiti obvestilo, da imate davčno blagajno, in da so stranke dolžne račun hraniti še neposredno po odhodu iz vaše trgovine.

Izdaja računov bo torej potrdila vaše poslovanje. Poskrbite le, da bo v skladu s pravili.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja