Uporabne informacije o blagovni znamki Archive

Registracija znamke

Blagovna znamka brez dvoma predstavlja srčiko vsakega dobro delujočega podjetja. Z njo lahko podjetje uspešno promovira svoj ugled, kakovostno blago ali storitve, stanovitnost ipd. Poglavitni cilj h kateremu stremi je zagotovo prepoznavnost. Kaj je blagovna znamka? Blagovna znamka sodi med pravice industrijske lastnine. S to pravico se zavaruje kakršen koli znak ali kombinacija znakov, ki

Registracija blagovne znamke

Vsako uspešno podjetje si želi zagotoviti dobro prepoznavnost v gospodarskem prometu. Ljudje smo vizualna bitja, zato nas kreativen in privlačen izgled zagotovo pritegne in na nas pusti vtis. Prav zato se čedalje več podjetnikov zaveda, da lahko dobra blagovna znamka pomembno vpliva na prepoznavnost in priljubljenost podjetja. Vanjo je potrebno vlagati in jo seveda tudi

Cenik registracije blagovne znamke

Blagovna znamka je odlična zaščita intelektualne lastnine, ki preprečuje zlorabo s strani konkurence na trgu. Prednosti znamke je veliko, saj ne omogoča le pravne zaščite, temveč odpira tudi nove poslovne priložnosti, na katerih lahko podjetje bistveno napreduje. Nasproti vseh prednosti blagovne znamke pa je le en dejavnik, ki lahko podjetnika omejuje pri zaščiti svoje intelektualne

Stroški registracije blagovne znamke v Sloveniji

Zaščita, ki jo prinaša registracija blagovne znamke, je v poslovnem svetu neprecenljiva, saj lahko znamka bistveno odloča o uspešnosti nastopa podjetja na trgu. En izmed glavnih pomislekov, ki se pojavljajo pri pridobivanju te zaščite, pa so stroški – registracija seveda ni brezplačna, temveč zahteva določeno finančno investicijo, ki lahko podjetje odvrne od namere. Predvsem samostojnim

Kako zaščititi blagovno znamko v Sloveniji?

Kaj je blagovna znamka? Pri blagovni znamki gre za to, da se zaščiti besedo, besedno zvezo, simbol ali dizajn, ki se navezuje na določen izdelek ali storitev nekega podjetja. Gre za tiste značilnosti, po katerih se izdelek nekega podjetja razlikujejo od istovrstnega izdelka nekega drugega podjetja. Blagovna znamka tako predstavlja pomemben del identitete podjetja in

Pasti pri registraciji blagovne znamke

Registracija blagovne znamke je pomemben korak za vse, ki želijo na ta način zaščititi svoje izdelke ali storitve ter z njimi seveda vstopiti na trg. In seveda je pomembno, da je blagovna znamka primerno zaščitena, a tega opravila ne gre jemati lahkotno – kaj kmalu se namreč lahko zgodi, da se pri registraciji uštejemo in

Pravice intelektualne lastnine

Ste vedeli, da ste že s tem, ko se nečesa domislite, upravičeni do določene pravne zaščite za svojo domislico? V praksi sicer ne gre tako preprosto, sploh v primeru, da pride do zlorab oziroma da je treba iz kakršnega koli razloga dokazovati lastništvo, a področje je razmeroma dobro urejeno. Pravice intelektualne lastnine pokrivajo široko področje

Postopki in stroški registracije blagovne znamke

Blagovna znamka je ena izmed osnovnih vrst zaščite intelektualne lastnine. Ker je danes prav intelektualna lastnina med najpomembnejšimi sredstvi podjetij, so blagovne znamke zelo pogosto uporabljane – praktično vsako večje podjetje ima zaščiten logotip, prav tako imajo ločene znamke za svoje izdelke in storitve. Glede na popularnost blagovnih znamk bi torej pričakovali, da je postopek

UV tiskanje – kaj je to in v čem se razlikuje od navadnega tiskanja?

UV tisk je način tiskanja, ki deluje zelo podobno kot običajno tiskanje, le da pri svojem delovanju uporablja ultravijolične žarke. UV žarki služijo hitremu sušenju natisnjenega črnila, kar posledično s sabo prinaša številne prednosti pred navadnim tiskanjem. Delovanje V prvi fazi UV tiskanja tiskalnik na papir ali drugo podlago nanese črnilo, nato pa UV žarki

Klasifikacijski razredi blagovnih znamk

Registracijo blagovne znamke spremljajo razni postopki, ki lahko poskrbijo za kar nekaj zmede med podjetniki, ki se prvič soočajo s tovrstnimi opravili. Čeravno so postopki razmeroma enostavni v primerjavi z nekaterimi drugimi birokratskimi odisejadami, s katerimi se soočajo sodobni podjetniki, velja biti še kako pozoren na vsakem koraku. Na srečo blagovna znamka terja le majhno