Izterjava terjatev ni za vsakogar

Upniki in dolžniki. Pojma sta iz dneva v dan bolj pogosta in verjeli ali ne, se zelo prepletata. Namreč upnik na eni strani predstavlja dolžnika na drugi strani. Veriga je tako zelo dolga, in če zgolj en člen popusti, se celotna veriga ustavi. Da bo poslovanje teklo nemotoma moramo imeti veliko znanja, sreče in dobrih agencij na svoji strani.

V primeru zapadlosti terjatve obstaja upanje

Svet še ni končan. Izterjava terjatev tako postane ena vaših prioritetnih misij. Žal pa je potrebno navesti, da vas ta misija preveč izčrpava. Tako čustveno kot finančno. Vaši zaposleni so nenadoma usmerjeni na izterjavo terjatve, posledično pa njihov prioritetno in prvotno delo trpi.

Kaj lahko kot podjetnik sploh naredite?

Lahko se lotite izterjave in upate na srečen konec. Ker pa bo ta, vsaj po statistiki sodeč, prej neuspešen kot uspešen, je edina pot izbira in sodelovanje z agencijo za izterjavo. Agencija bo poskrbela, da bo denar kar se da na vašem računu. Vsekakor moraj za uspešno izterjavo obstajati pogoji, vendar na osnovi dobre prakse, bo izterjava uspešna, če jo boste prijavili oziroma sprožili pravočasno. Agenciji boste morali sporočiti osnovne podatke o dolžniku, ti pa bodo na osnovi prejetih informacij ugotavljali ali je izterjava možna ali ne. V primeru, da je dolžnik v stečaju ali v kakšnem drugem resnem položaju, vas bo agencija zavrnila. V obratnem primeru, pa bodo z veseljem sprejeli izziv in vas o vseh korakih in trenutnem stanju sproti obveščali. Izterjava terjatev s strani agencije vas bo stala nekaj odstotkov dolga. Vendar je to drobiž v primerjavi z neuspelo izterjavo ali pa z izterjavo, če bi se je sami lotili.