Čustvena navezanost na blagovne znamke

Pri blagovnih znamkah gre velikokrat za močno čustveno navezanost potrošnikov na blagovno znamko.

Podjetniki pri snovanju marketinške kampanje skoraj vedno delajo v tej smeri, da bi pozitivno vplivali na potrošnikova čustva, potrebe in želje. V kolikor jim to uspe, stranke do blagovne znamke čutijo pozitivna čustva, posledično pa postanejo lojalni in se tekom nakupovanja vedno odločijo za produkte, ki spadajo pod njihovo najbolj priljubljeno blagovno znamko.

man-335401_1280

Lojalnost je sicer odvisna od potrošnikovih preteklih izkušenj z blagovno znamko. Kot podjetnik morate zato vedno težiti k temu, da ustvarjate najboljšo možno uporabniško izkušnjo, da produktu oz. storitvi vedno dodate nekakšno dodano vrednost, da od časa do časa poskrbite tudi za kakšno presenečenje, kot je na primer manjše darilce ob nakupu ali brezplačna poštnina, in podobno. Delo za stranke se nikoli ne konča, temveč traja večno.

Pri ustvarjanju lojalnosti blagovni znamki se lahko podjetniki nanašate tudi na dokazano dejstvo, da imajo ljudje vcepljen strah pred tem, da ne bi pripadali nečemu in bi ostali sami. Človek je namreč družbeno bitje in posledično se hitro naveže na druga bitja in tudi na druge stvari. To lahko izkoristite v svoj prid in človeka usmerite v smer vašega podjetja. Tako se bo navezal na vašo blagovno znamko in hkrati zapolnil tudi svoje psihološke potrebe.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja