Zakaj lahko podjetniški portal pomaga k uspehu?

Nova podjetja nastajajo iz dneva v dan. Prav tako pa tudi propadajo!

Razlogov za to je kar nekaj. Pojavlja se vprašanje, kateri je primarni razlog za propad podjetij, zlasti zagnanih startupov? Pomislil bi na denar. Pa ni ravno tako.

Pri Startupih je velikokrat glavni razlog za propad podjetja to, da imajo le enega ustanovitelja. V kolikor podjetje vodi zgolj ena oseba, je zanjo delo zelo preveč naporno in stresno, kar posledično privede do težav (ena oseba se ne more dovolj izobraževati na vseh področjih, ne more slediti vsem naročilom strank in podobno), te pa imajo logično posledico: zaprtje podjetja. Enostavno povedano, manj je možnosti, da startup uspe, če ga vodi zgolj en “kapitan”.

Naslednji razlog, ki velikokrat pripomore, da se podjetja znajdejo v rdečih številkah in nato posledično propadejo, je pomanjkanje določenih odgovorov, ki se ralzikujejo glede na dejavnost podjetja. Veliko podjetij se ne vpraša, kdo so njihove stranke, kakšen je profil njihove stranke in podobno. Zdi se jim samoumevno, da se bodo storitve ali proizvodi, ki jih tržijo, prodajali. Ampak na žalost je tako: v kolikor podjetnik nima produkta, ki bo omogočal pravo malo revolucijo na trgu, potem je veliko možnosti, da se zanj ne bo nihče zanimal. Prav zato je bistveno, da se podjetnik (najbolje pa kar cela podjetniška ekipa) izobražuje – prav ves čas mora pridobivanje znanja potekati. Bodisi preko organiziranih delavnic ali tečajev, možnost pa je tudi brezplačno pridobivanje znanja iz kakšne spletne strani, ki redno piše o tovrstnih tematikah. Priporoča se redna naročnina na podjetniški portal oziroma na njihove e-novice, ki predstavljajo brezplačno, a koristno znanje.

In tretji razlog, ki pa smo ga že omenili na začetku, je resnično denar. Ko proračun enostavno izgine, je igre konec. A ni treba, da se denar porabi še preden pridejo večji prihodki. Treba je le ravnati pametno in preudarno. Napake se predvsem pojavljajo pri nezadostnem varčevanju pri prvih obdobjih poslovanja oziroma pri prekomernem zapravljanju za surovine, ki jih podjetje pravzaprav sploh ne potrebuje za poslovanje (blagovna znamka ni med njimi – v rast in razvoj blagovne znamke je treba vlagati že od samega začetka, a premišljeno!) . Tukaj morajo podjetniki biti zelo previdni in preračunljivi, zato se je potrebno posvetovati z računovodjo, ker bo le-ta pravilno ocenili, kakšno je natančno stanje podjetja in kaj si v podjetju lahko privoščijo. Tudi v tem primeru pride v poštev kakšen podjetniški portal, ki izobražuje na tovrstno tematiko, ali pa kar podjetniški forum, na katerem svoje nasvete delijo kar bralci sami. Tam je mogoče postaviti kakšno vprašanje in počakati na odgovor izkušenih podjetniških navdušencev.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja