Poznate razliko med imenom podjetja in blagovno znamko?

Zaščita znamke in imena podjetja prinaša konkurenčne prednosti. Če niste zaščitili vaše lastnine, je sedaj skranji čas, da to storite. 

 

Kot podjetnik se zagotovo zavedate pomembnosti zaščite vašega poslovnega imena. Samo pomislite na izgubo, če bi vaša konkurenca prodajala izdelke pod vašim imenom. Če že gradite znamko, investirate in oglašujete v upanju, da vas bodo ljudje opazili in si vas zapomnili, boste morali zgotoviti, da bo ime vašega podjetja zaščiteno pred zlorabo vaših poslovnih partnerjev ali konkurentov. Vendar kakšna je razlika med imenom podjetja in znamko. Zelo velikokrat se zgodi napaka in se zaščiti le eno in ne oboje. Poglejmo razlike. 

Ko zaprosite za registracijo imena podjetja, se najprej preveri ali je to ime razpoložljivo. V določenih trenutkih so si imena lahko zelo podobna, ne smejo biti pa čisto enaka. Na primer, v Ameriki zaščita imena preprečuje enako ime le v državi, kjer je to zavarovano. Čisto možno pa je, da nekdo drug uporablja zelo podobno ime. V določenih primerih je takšno dovoljenje čisto spodobno. Lahko navedemo primer. Dve popolnoma drugačni dejavnosti nosita enako ime. Vendar jih ljudje zaradi dejavnosti med seboj ne mešajo. Če pa že, je to lahko le prednost zaradi prepoznavnosti. Hkrati pa beseda hitreje kroži.

V kolikor pa razmišljate o razširitvi vaše znamke na tuje trge, potem pa že morate resno razmisliti o zaščiti blagovne znamke. Blagovna znamka je beseda, simbol ali kombinacija obojega. Ko zaprosite za zaščito znamke, bodite pripravljeni, da boste morali zaščito tudi plačati. Cena registracije je seveda odvisna od tega, kako podrobno boste znamko želeli zaščititi. Vse postopke registracije lahko opravite na Uradu za intelektualno zaščito. Je pa priporočljivo, da si za ta postopek omislite pravno pomoč.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja